måndag 1 juni 2009

Hej igen !
Tänkte inte lägga in någon rolig historia om någon episod idag. Jag tänkte bara att besvara inlägget från den som behagar vara anonym. Det frågas om varför inte jag lägger upp bilder. Jag hade tänkt från början att det skulle vara en blogg där det inte skulle finnas något sådant. Som ni ser i min bloggbeskrivning, så har jag skrivit att jag inte kommer att ta upp vem som är bäst eller sämst och skitsnack hit och dit. Jag vet inte riktigt om det blir den blogg som jag hade tänkt mig att den skulle bli då. Jag får väl fundera lite. Man vet aldrig. Jag har fått en del påtryckningar från olika håll, så jag får se. Blir det fler, kanske jag ändrar mig.
Kom fram ur garderåben du "anonyma" tjej eller kille så kan vi ta ett snack.
Kommer snart en ny rolig anektot. Håll ögon och öron öppna.
See you ! som dom säger over there.

2 kommentarer:

  1. Hallå Anders, behöver ju inte handla om bäst eller sämst, dock kan det vara lite kul att få se tatueringarna du pratar om :-) Tycker du ska kolla med de som bär konstverken om de godkänner att du lägger ut dem och emellanåt göra det :-)

    Ses om ett par veckor när jag kommer med sonen igen!

    SvaraRadera
  2. Var inne på eran hemsida och där var det inte uppdaterat på ett bra tag därför hade det varit kul med lite bilder tycker jag,både för inspirationens skull och se vad ni går för..hehe!!

    SvaraRadera