torsdag 7 maj 2009

Hej Alla tatuerare och övrigt löst folk där ute !!!!
Här kommer den första utav mina många, men sanna roliga historier från mitt liv som tatuerare.
En av mina mycket duktiga kollegor i min studio heter Rob Duphorn. De andra två heter Rasmus och Mattias. Det var en helt vanlig kväll i studion. Lagom fart i grejorna så att säga. Plötsligt dyker det in ett gäng tjejer. Den ena av dem går fram till Rob och säger:
- Kan du möjligtvis göra en fluga i normal storlek på mig tror du?
Robban tittar lite fundersamt på henne och säger:
- Ja.....Det kan jag väl. Det blir lite pilligt, men det går nog.
Var på den frågande tjejen utbrister:
- Ja, vad bra ! Sedan skulle jag vilja att den ser lite fundersam ut ocskå.......
Hm.....Alla vi andra i studion tittar lite konstigt på varandra och undrar så smått om hon skojar med Robban. Nej, det verkar inte så.
Hennes kompisar tittar också lite konstigt på henne och utbrister:
- Det förstår du väl, det går ju inte. Fattar du inte det ?
Den något besvikna tjejen vänder sig mot sina kompisar och utbrister:
- Kan man inte det????
I det här läget vill gärna min goda vän och kollega inflika i den lilla debatten och säga:
- Om du någon stans, någon gång mot förmodan hittar en sådan. Tag ett kort på den och ta hit det så skall jag göra den på dig.
Ingenting förvånar mig längre det kan jag lova.
Jag kommer snart med ytterligare en rolig berättelse. Det lovar jag också.
-Kram på er alla tatueringstokiga där ute! Vi ses snart igen

2 kommentarer:

  1. haha, ska bli kul att följa:)

    SvaraRadera
  2. Johan Stensson12 maj 2009 kl. 00:27

    Hej hej, jag håller med föregående. Ska bli riktig kul att få läsa. Tack så mycket igen Anders för skogen på min sida ;)/ Johan Helsingborg

    SvaraRadera