söndag 24 maj 2009

HAR JAG GJORT BORT MIG ?

Hej alla !
Nu ska jag berätta en liten historia där jag gjorde bort mig......
Det började med att det var en mamma till sin 16-åriga dotter som ringde. Hon undrade om jag kunde göra en piercing på henne. Jag förklarade att vi har aldrig sysslat med sådant i min studio och kommer aldrig att göra det heller. Hon blev lite besviken och sa att det var någon Anders som sitter i en tatueringsstudio som utför sådant.
Jag fick förklarat att det måste vara Anders Pihl i stället och inte jag.
Jag tänkte att jag skulle vara snäll mot mamman, så jag tänkte ge henne ett par förslag på var hon kan ta med sin dotter och utföra detta. Jag sa då:
- Vet du var G-punkten är ?
Nu dröjer det en stund av tystnad i luren tills jag har funderat ut vad jag sagt. Va fan! Herre gud ! Vad sa jag????
- Oj, nej jag menade inte så. Det finns en erotik-butik i Varberg som heter G-Punkten. Där sitter nämligen Anders Pihl, som du säkert har hört talas om.
- Jaha ! ja ! jo ! Vi får väl ringa dit då kanske.
När jag hade lagt på funderade jag lite på vad jag sagt och tänkte sedan på vad hon måste ha tänkt. Va fan har jag och göra med det, eller något sådant. Jag skrattade lite för mig själv och tyckte att det kan jag väl bju på i så fall. Hi! Hi !

Ha det så mysigt och gosigt där ute !
Vi hör snart igen.

4 kommentarer:

  1. Hej. HA HA HA. Hon tänkte säkert Äntligen någon som frågar, var och när kan vi träffas.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. haha... hon tänkte nog inte pierca g-punkten iaf ;)

    SvaraRadera
  3. haha...denna historia var det bästa jag hört på länge=)
    Hoppas man får se lite bilder här inne snart på era bästa verk ni har skapat!!!hade varit kul att få se det snyggaste du gjort(enligt din mening) och även dina kollegors!!!!

    SvaraRadera
  4. Muhahaha, så kan de va när käften e rappare än hjärnan. Kan riktigt se henne framför mig, sjukt bra story.

    H-son

    SvaraRadera