onsdag 16 september 2009

Hej alla !
Det var ett tag sedan som jag var här och skrev......
Jag har haft så mycket att göra på sista tiden, så det har inte varit prioritet att sitta här och skriva tyvärr. Till detta kommer en kronisk värk i ryggen som jag har fått dras med i många år efter en trafikolycka. Den har gjort sig påmind på sista tiden också.
Nej, jag ska inte sitta här och gnälla, utan jag ska bara informera lite om läget. Jag kommer tillbaks med fler roliga berättelser. Det kan ni lita på. Jag måste bara klara ut en del saker först.

På återseende får man väl säga !!!!!!!

Anders

3 kommentarer:

  1. Hej Anders Jessie här :)! Det var ett tag sen! Fin blogg du har! Du jag hör av mej ang Den fina rankan *leeeeeeeeeeeeer* Ps nu får du kolla in min sida på nätet där finns även en blogg kolla in dej jag LOVAR att du skrattar!!!!! MVH/ Jessie och Theo. Här kommer länken till min sida:
    http://www.myspace.com/jessie_theangel

    SvaraRadera
  2. tja anders!!! rasmus här.. din reparatör asså.. =)
    du har lite ideer..
    säg en symbol/bild / liknande för :
    malin och styrka.
    Lea o liv o rörelse
    rasmus o he he jag vet inte vad .. öl sa malin.. men du känner ju mig en del så fundera lite o så hörs vi!

    SvaraRadera
  3. Tjena, du jag har funderingar på att tatuera mig. Håller just nu på att kolla efter olika tatuerare och har hört från många personer att du är riktigt bra! Men vill bara veta vad du tar betalt, om det är timvis eller för storlek och objekt?

    Vore jävligt schysst om du kunde svara så man får reda! :D Ha det gött ;) // Pohjan

    SvaraRadera